Pagina's

zondag 11 september 2016

Dag 39, we werken onszelf er bovenop!


Geen goede dag vandaag.

Soms heb je van die dagen, dat je je ogen open doet, en je weet hoe laat het is.
Vandaag is er weer zo één.

Ik stoot alles om, laat alles vallen, de kinderen treuzelen iets te hard en Wout is een ramp vandaag.
Het mannetje weet waarschijnlijk helemaal geen blijf met zichzelf. Broers naar school, mama die wat moet opruimen en koken en was in steken, ... 
Ik wil ook wel wat aandacht zegt hij!
Op een niet zo leuke manier ;) 
Hij zit op tafel, gaat op de wc knop duwen, en nog eens duwen, en nog eens, ...

Dus we gaan winkelen. Dan is er toch al een uurtje of 2 voorbij!
Het nieuwe boek van Pascale Naessens ligt in de winkel, daar gaan we achter!
Maar ook dat blijkt niet zo simpel. 
Ook in de winkel zeurt ons Woutje, en alles wat hij te pakken krijgt gooit hij in de kar, en alles wat hij ziet wil hij opeten, om ten slotte ook alles weer uit de kar te willen gooien...
2uur later...
Eindelijk naar huis! 
Wout valt in slaap in de auto, en daar blijft het dan ook bij!
Zo gauw ik hem uit de auto haal, is hij weer wakker (normaal slaapt hij in bed na wat melkje weer zalig verder) .
Er is geen twijfel meer, dit is echt ZO'N dag!

Dus beginnen we snel uit te laden, nu alles weg steken, met een zeurend Woutje aan mijn been.
Ik steek de sla en de groenten weg en haal de zakken verder leeg, ondertussen heeft Wout de sla alweer uitgepakt, en over de grond verdeeld, ik ruim de sla weer op en op die tijd zit hij alweer op tafel. Ik haal hem van tafel, maar hij kruipt er weer op, en weer, ... 
Dan ga ik verder met de tassen leeg maken, ondertussen maakt hij de tassen leeg die op de grond staan.
Ik zet hem in het park, wat hij niet leuk vindt natuurlijk, dus besluit hij 1 voor 1 elk stukje speelgoed wat in het park ligt, op de grond te gooien,...!

AAAAARRGGGHHH!!!

2 uur later!

Broers halen!

 Maar laat me beginnen met je het ontbijt van de dag te geven!




Zomerfruit met kokosroom

Was een handvol aardbeien en snij ze in stukken, was wat frambozen en doe ze samen in een kommetje, enkele schijfjes meloen en zaden erbij.
Kokosroom vind je bijvoorbeeld van Suzi Wan, Heel lekker en dikker, dus je krijgt meer een yoghurtsensatie dan een melkje wat je aan het fruit toevoegd!

Lekker!!!


Namiddag snel wat fruit gegeten, wat je wel begrijpt met in zo een dag :D

Het huis lag nog steeds deftig overhoop toen het tijd was de jongens te halen, en aangezien ik me er alleen maar in opjaagde, besloot ik snel de zwemtas klaar te maken en te gaan zwemmen met de jongens!
Beste beslissing van de dag!
Rust en ontspanning, om de dag in rust af te sluiten, want op deze mnnier verder gaan is voor niemand goed!






Bij het thuiskomen moest het snel gaan! 
Morgen weer school, kindjes nog douchen!




Hotdog gezond 

Je neemt een 3 hoekig bruin broodje, zo lekker! Dat beleg je met groentjes naar keuze.
Ik nam sla, veldsla, rucola, witloof, kerstomaatjes en een vegetarisch bokworstje. Dat kan je vinden bij de biowinkel.
Doe er wel wat olivonaise en een beetje Heinz tomatenketchup over, want heel erg lekker vind ik de worstjes niet ;) 

Al bij al heeft het goed gesmaakt!


Als de kindjes slapen zijn nog wat aan het blogje werken en wat receptjes bekijken met een zalig vuurtje, buiten op het terras in de zetel.

Wat kan er zaliger zijn dan dit om de dag af te sluiten?



Liefs!

Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten