Pagina's

zondag 18 september 2016

Dag 48, zaterdag ,ons mama haar verjaardag!


Pfieuw!!!

Volle maan is weer achter de rug!

We zijn alweer een pak rustiger!

Ik ga het me dus ook niet te moeilijk maken vandaag en een beetje proberen te genieten na 3 mega drukke en onrustige dagen!

Om te beginnen, een lekker ongezond gezond ontbijt ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜ 



Chocoladetaart van dag 47 met veeel fruit!


Zie ze smullen!



Ook Timo smulde, maar hij heeft liever niet dat zijn foto gepubliceerd wordt ๐Ÿ˜‰ alle respect daarvoor natuurlijk ๐Ÿ˜‰



Ons watergehalte houden we op peil vandaag met een lekker fruit en citroenmelisse watertje!





Vanochtend had ik de wortelsoep die ik afgelopen week maakte en ingevroren had  uit de diepvries gehaald.



Wortelsoep

Superlekker met wat verse worteltjes, soepstengels en basilicumhummus!


Namiddag nog een superlekkere smoothie!


Bessensmoothie


Wat heb je nodig?

- 100 ml kokoswater
- 100 ml amandelmelk
- een handvol aardbeien
- 2 handen vol blauwe bessen
- een eetlepel hennepzaad
- een eetlepel aรงai bessenpoeder

Mix it all up in the blender!

Wat kokosschilfertjes en hennepzaad erover als deco en ready to go!๐Ÿ’ช




In de avond voor mama's verjaardag!

Alweer feest!

5 verjaardagen in 1 maand!
๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘

Hou je vast, er komen er nog 2!!!
๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ


Mosselen!!!


Ook dit kan gewoon! 

Ik heb er helaas niet veel van gegeten.

Vlees en vis beginnen me meer en vaker tegen te steken.

Onderweg naar being a vegetarian!

Niet zo heel onlogisch als je weet dat 14% van de broeikasgassen van de dieren komen die wij opeten.

Nog niet gesproken over het dierenleed.
๐Ÿฎ๐Ÿท๐Ÿ”๐Ÿค๐Ÿฐ๐Ÿ‘๐Ÿ—๐Ÿด๐Ÿก๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ™

Let's all think about it!

Zoals jullie ondertussen misschien al weten, zondag is rustdag, me time, quality time, family time,... ๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Een hele fijne avond en zondag gewenst!!!

Liefs!๐Ÿ˜˜

Marijke

๐ŸŒธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒป๐ŸŒผ



Geen opmerkingen:

Een reactie posten