Pagina's

zaterdag 20 augustus 2016

Dag 19: mijn broertje verjaart!!!hierperdepiep!!!15jaar!



Ik merk dat veel mensen vandaag het wat moeilijk hebben...

Ik wens oprecht dat er vandaag in het leven van elk van jullie lieve mensen vandaag wat moois mag gebeuren!

En vergeet zelf niet om op zoek te  gaan naar al dat moois in ons leven!


Wij beginnen de dag met een heerlijke perzikensmoothie!



Perzikensmoothie

Neem  150 gram Griekse yoghurt, 100 ml havermelk of andere plantaardige melk, neem 2 perziken, doe alles in een blender of smoothiemaker,even mengen, zo simpel kan het zijn!



Knuffeltijd!

Mijn kleine heertjes genieten wat van mekaar nu grote broer bij een vriend is blijven slapen!

Zalig knuffelen en spelen samen!

Met af en toe wat ruzie ertussen omdat Woutje zo een hevig pateke is!
Hij breekt alles af, kruipt overal op, steekt zijn handen in het toilet, doet niks liever dan gevaarlijke dingen proberen die voor een 16maander enkel pure fun lijken,zeker als we mama ermee kunnen plagen en laten panikeren, eens zo leuk voor dat kleine monstertje!
Kortom: ik heb ogen te kort!!! 😁




Balletjes overschotje!

Dinsdag maakte ik deze lekkere soep, en daar komen we  blijkbaar wel lang mee toe, want we eten er nog steeds van! 😁 

Probeer geen restjes weg tegooien, als je echt teveel over hebt en geen zin hebt een week dezelfde lunch te eten, kan je enkel porties gewoon invriezen, handig als je even geen tijd hebt om je een verse lunch klaar te maken! Een portie, of meer als je er meer nodig hebt, uit de vriezer, even opwarmen en je kan aan tafel!


Vanavond is het mijn broertje zijn verjaardagsfeest, wat betekent:
Mama's stoofvlees met frietjes en compotte!

En erna nog taart... veel taart...

Ik vertel jullie morgen hoe het was!!!

Liefs,

Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten