Pagina's

donderdag 4 augustus 2016

Ze kunnen zo lief zijn voor mekaar...


Er zat al eentje recht op bed toen ik mijn ogen met moeite open kreeg. Geeuw... iets te lang aan de lay-out van de blog gewerkt...
Hij lachte met zijn lief varkenssnuitje, en ik wist dat het een leuke dag ging worden!
Vince en Timo sliepen nog, dus stilletjes naar beneden. 
9 Uur, prima tijd om op te staan, lang leve de vakantie!


Varkentje 2 en varkentje 3 volgden al snel... 
Hoe doen ze het toch!? (Bijna) elke ochtend staan ze alle 3 even goed gezind op. 
Hun lach en hun 'Goeiemorgen mama!' werkt elke keer weer even aanstekelijk!
Mijn eigen sleutels tot geluk... 
Elke dag weer kan ik niet anders dan naar hen kijken... verwonderd... dit zijn MIJN eigen kinderen... deze prachtige zieltjes hebben MIJ uitgekozen om hun mama te zijn...
Dan kan je toch niet anders als elke dag dankbaar zijn!? 

Eventjes de zetel in, samen knuffelen, samen wakker worden, en dan vliegt mama er weer eens in!
Zorgen voor een lekker ontbijtje, samen ontbijten, de tafel weer opruimen, de afwasmachine leegmaken en weer vullen, de grond vol etensresten wat 'gooiend Woutje' overal heen smijt,...

Even kijken wat de jongens aan het spelen zijn, lego, daar kunnen ze uuuuren mee spelen! 
En Woutje stapelt dierenblokken, vind hij geweldig, zeker als hij ze daarna mag omstoten! :)

Ik hoor hen giechelen en grapjes maken, en Vince kan er nogal wat uitflappen! Timo kan zo genieten van wat zijn kleine broer allemaal vertelt... 
Niks mooier voor een mama om te zien, je kinderen die mekaar helpen en genieten van elkaars grapjes en schetenmopjes! :D 


Alweer tijd om de tafel te dekken!

Woutje wrijft al eventjes door zijn oogjes, dus de tafel mag even wachten en Wout weer even terug zijn bedje in!
Na een half uur kwam ik weer beneden bij de nu wel erg hongerige kindjes! 
Woutje was al even hongerig! 10 Minuten drinken bij mama (ja, hij krijgt nog borstvoeding! Niks gezonder en makkelijker dan dat!) en nog 20 minuten om in slaap te vallen!
Snel in de potten en pannen vliegen, vandaag een lekker receptje met eitjes!


Namiddag naar de bib dus eerst weer even snel alles opruimen. 
Het blijft maar regenen, dus veel zin hebben we niet om naar buiten te gaan, maar we zoeken toch de boeken maar weer bij mekaar, beter voorkomen dat ik de bib weer enkel boekjes ga sponseren ;)
Want ik zal eerlijk zijn, ik denk dat er een 10tal nieuwe boeken staan op mijn kosten :D

Op tijd zijn... Dat lukt niet meer sinds kind nummer 2 :) Die skill ben ik verloren. 
Maar dat is niet erg, zo blijkt, mensen die altijd te laat ziijn blijken creatieve mensen te zijn. Alsook mensen die veel rommel maken/ hebben 😀 

http://man-man.nl/mensen-altijd-laat-blijken-succesvoller-en-creatiever/

Samen met een groot deel van mijn hersens dat instaat voor de meest logische woorden en handelingen. Zoals de namen van je kids :D Timo, euh Wout, euh, hoe heet jij weer? :D

Naar shool? Eerst nog die verse volle pamper, en waar was die sleutel nu ook weer gebleven? 
Hebben we de drankjes wel in de boekentassen gestoken? 
Een playdate? Tuurlijk werkt mijn GPS op mijn telefoon NET NU niet! En een GPS in de auto heb ik niet (misschien toh maar eens aanschaffen!), of Wout die net vandaag weer een uurtje later gaat slapen, ... 
Doktersafspraak? Tuurlijk rij ik wel een extra kwartier rond op zoek naar parking!
Yep... dat mens dat altijd en overal te laat komt?
It is I ! 


De jongens waren zo flink, dus ik nodigde hen uit om samen een 4 uurtje te maken. 
Een dessertje eigenlijk, maar vandaag even niet. ;)
Vinden ze heerlijk, samen bakken en dan het belangrijkste, proeven...
Pure gezelligheid!


Het resultaat mocht er zijn!



Het receptje kan je vinden bij dag 3!

Overheerlijk deze taartjes!

Toen ik Wout beneden haalde wees hij meteen naar de tafel! Tsie! Tsie!!
Die in babytaal ;) Zo schattig!
Hij heeft een heel taartje opgesmuld!

Snel allemaal aankleden (ja, het was pyjamadag :D ), ze kunnen mekaar zo lief helpen!
Heerlijke kindjes... op die momenten weet je dat je toch iets goed moet doen.
Daar zaten ze, alle 3 klaar op het bankje toen ik de gang in kwam :) Superlief!

Op naar de bib dan maar! Nog even langs de winkel en de avond afsluiten met een lekker avondmaal en samen wat in de zetel knuffelen en TV kijken...
Even genieten van mekaar, om morgenvroeg,
weer heerlijk lachende lieve gezichtjes tevoorschijn te zien komen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten